Etykiety

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Nivea Pearly Shine-pomadka ochronna

Przyszedł czas na ochronę naszych ust. Jak o nie dbać, by zachęcały do całowania? Czym je prawidłowo nawilżyć? Ochronić przed promieniami UV i mrozem:) Zapraszam na recęzje perłowej pomadki do ust.



Kilka słów od producenta

Pomadka Nivea Pearly Shine nadaje ustom delikatny, perłowy blask i długotrwale je nawilża. Dzięki formule z cennymi ekstraktami z pereł oraz jedwabiu sprawia, że usta stają się jedwabiście gładkie i zmysłowo miękkie.
- Nadaje ustom subtelny połysk, podkreślając ich naturalne piękno.
- Sprawia, że usta stają się aksamitnie gładkie i miękkie.
- Długotrwale nawilża i chroni usta.
Testowana dermatologicznie.



Skład:

Polyisobutene, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Ricinus Communis Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Polydecene, Candelilla Cera, Ocyldodecanol, Mica, Cera Microcristallina, Isopropyl Palmitate, Synthetic Wax, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Simmondsia Chinensis Oil, Hydrolyzed Pearl, Serica, Vitis Vinifera Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Neohesperidin Dihydrochalcone, Aqua, BHT, Parfum, CI 77491, CI 77163, CI 77492, CI 45380, CI 77891.

Cena: ok. 7zł / 4,8g (5,5ml)




Moja opinia:

Pomadka jest zamknięta w klasycznym opakowaniu, trochę ściętym pod skosem. W łątwy sposób aplikuje się ją na ustach. Zapach ma trochę chemiczny, ale nie duszący. Smakuje także bardzo sztucznie. Konsystencja jest tłusta, troszkę się lepi. W lato strasznie szybko mi się stopiła w torebce. Po nałożeniu na usta zostawia tłusty film, ale i perłowy kolor. Lubi podkreślać suche skórki i po jakimś czasie zbiera się w kącikach. Moim zdaniem słabo nawilża. Wchłania się bardzo szybko, więc często trzeba smarować nią usta. Dużym plusem tej pomadki jest to, że posiada filtr i jest bardzo wydajna.


Podsumowując:


Opakowanie 9/10
zapach 4/10
konsystencja 5/10
działanie 3/10
cena 4/10
ogólna ocena 4/10

Używaliście jej? A może uwielbaicie inną pomadkę?

21 komentarzy:

  1. Miałam ja kiedyś, zapach mi sie podobał, ale nawilżenie było krótkotrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam tę pomadkę i nawet nieźle się spisywała. Choć faktycznie - te drobinki perłowe strasznie zbierały się w załamaniach ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedys ale za malo pielegnowala moje usta

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie błyszczyki to część mnie, więc ja osobiście lubię markę NIVEA, Bebe lub ISANA. :) Miałam ten błyszczyk i jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam kiedyś, ale mnie nie zadowoliła. Teraz używałam pomadki także Nivea, ale Pink Guava i jest cudowna. Ślicznie pachnie, ładnie wygląda na ustach i nie topi się przy wysokiej temperaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pomadki Nivea, ale za perłowymi jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazwyczaj nie używam pomadek ochronnych,na razie używa je moja córcia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, ze Nivea bardzo dobre ma pomadki, więc jestem trochę zaskoczona tą oceną. No, ale teraz przynajmniej wiem, czego mam nie kupować (:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki nivea nie sprawdzają się u mnie za dobrze. ich smaki i zapachy często mi przeszkadzają. jeśli chodzi o działanie pielęgnacyjne, to najwyżej oceniam masełko do ust nivea i pomadki carmex.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadki z Nivei są niezawodne, zawsze poluję na nie na promocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ją kiedyś, choć chyba wolę klasyczną pomadkę nivea tę niebieską:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ją kiedyś miałam, ale nie przypadła mi do gustu. Wolę normalne, bezbarwne balsamy do ust :) Przy okazji dołączam do obserwatorów i zapraszam do mnie - na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam czesto kupywąłam ją w czasach szkolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię pomadki Nivea ;)

    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie,że się sprawdza. Ja mam kilku innych faworytów w tym zakresie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam i nie byłam zadowolona. Pomadka perłowa z bebe daje podobny efekt na ustach, ale nie zbiera się w kącikach i nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś ją miałam, ale za bardzo podkreślała suche skórki więc szybko ją odstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miała ją. Jak dla mnie dosyć wydajna, choć wysuszała usta :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam w swojej kolekcji chyba 4 pomadki z nivea i nie z każdej byłam zadowolona. Według mnie najlepsza jest podstawowa wersja nawilżająca w niebieskim opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń