Etykiety

środa, 14 sierpnia 2013

Bielenda Vanity Krem do depilacji Aloes do skóry wrażliwej

Jak usunąć nie potrzebne włoski? Każda z Nas się nad tym zastanawia. Co zrobić by golenie było: łatwe, przyjemne i bezbolesne. Jednym ze sposobów jest krem do depilacji. Ale czy on faktycznie usuwa włoski? Zaraz się przekonacie.

Kilka słów od producenta


Aksamitny i delikatny krem przeznaczony do ekspresowej depilacji. Wyjątkowo łagodnie i bardzo dokładnie usuwa nawet najkrótsze włoski, czyni depilację szybką, skuteczną i bezbolesną.
Zawiera bogaty w składniki mineralne ekstrakt z aloesu, który koi i łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża i regeneruje skórę, zapobiega jej przesuszeniu.
Depilowane miejsca na długo pozostają gładkie i optymalnie wypielęgnowane.
Efekt: jedwabiście gładka i miękka skóra, ukojony i nawilżony naskórek.
Przeznaczony do depilacji ciała, twarzy, bikini.


Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Thioglycolic Acid, Calcium Hydroxide, Steareth-20, Potassium Hydroxide, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Boswellia Serrata Gum, Dipropylene Glycol, Parfum (Fragrance), Lilial, Citral, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Cena: 7zł / 100ml



Moja opinia:


Zazwyczaj używam maszynki do golenia. Jest to moim zdaniem najszybszy zabieg usuwający włoski. Jednak sądzę, że do golenia włosków na twarzy sie nie nadaje. Dlatego kupiłam ten krem i tylko do tej depilacji go wykorzystałam. Krem zamknięty jest w plastikowej tubce. Mozna postawić go na "głowie" co ułatwia wydobycie kremu. Do kremu dołączona jest różowa szpatułka, która ma nam ułatwić depilacje. Zapach kremu jest nieprzyjemny, trochę mnie drażni. Konsystencja zbliżona do kremu, dzięki czemu łatwo się rozprowadza po skórze. Zostawiam go na skórze tak jak radzi producent 5 min.  JAkieś 95% włosków  znika co jest dużym plusem. Niestety u mnie powoduje podrażnienie, a przecież jest do skóry wrażliwej. Najlepsze jest to, ze nie za każdym razem. w innych kwestiach się nie wypowiem, gdyz nie korzystałam. a jak z wydajnością? Sądzę, żę do depilacji twarzy jest bardzo wydajny. Niestety nie wyobrażam sobie golić nim nogi. Nie wiem czy starczyłoby na dwie nogi. Za to cena jest bardzo przystępna.



Podsumowując:


Opakowanie 8/10
zapach 2/10
konsystencja 7/10
działanie 3/10
cena 7/10
ogólna ocena 5/10

Używaliście tego kremu do golenia?

11 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji go używać... Ale widzę, że to taki średniaczek^^
    Pozdrawiam!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie używam takich kremów, u mnie depilator, ewentualnie maszynka.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam, kiedyś używałam Veet - i tak samo mnie nie zachwycił ;)
    jadeitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. aloesowej wersji jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię avocado :) nie podrażnia i mniej intensywnie pachnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam kremu z Eveline - opinie w Internecie świetne, a w praktyce się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  6. oho, widzę nie najlepiej się sprawdził, z Eveline też kiepski ...

    Jeśli masz chwilę pozostaw po sobie ślad u mnie-nowy post- www.madeleinelife.blogspot.com :)) spodoba Ci się-obserwuj, na pewno się zrewanzuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie żaden taki krem się jeszcze nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię kremów do depilacji z Bielendy. Kiedyś miałam inną wersję niż Ty i była po prostu kiepska. Krem nie usuwał większości włosków, miał koszmarny zapach... Już więcej do niego nie wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podrażniają mnie kremy do depilacji, więc ich nie używam. Próbowałaś wosku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy do depilacji są za słabe na moje włosy :P

    OdpowiedzUsuń