Etykiety

niedziela, 11 sierpnia 2013

AVON Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim

Dzisiaj w kolejce do recenzji stał uniwersalny balsam. Niby mały, ale bardzo wydajny. Jednak czy spełnił moje oczekiwania? Zaraz będziecie mogli się o tym przekonać.




Kilka słów od producenta:


Poczuj delikatny dotyk wosku pszczelego. Uniwersalny balsam z woskiem pszczelim wygładzi Twoje usta, odżywi sucha skórę łokci, wypielęgnuje skórki wokół paznokci. Zawiera miód i witaminę E.


Skład:
Petrolatum, Ethylhexyl Palmitate, Polyethylyne, Ozokerite, Dimethicone, Phenoxyethanol, Parfum, Acrylates Copolymer, BHT, Tocopheryl Acetate, Cera Alba, Saccharin, Acorbyl Palmitate, Mel, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499.

Cena: 17zł / 15ml




Moja opinia:

Balsam zamknięty jest w małym, okrągłym opakowaniu. Zapach ma przyjemny, miodowy, ale nie za słodki.
Konsystencja jest "twarda" zbita. Ciężko go wybrać z opakowania. Jest to też dosyć niehigieniczne. Stosować go można na każde suche miejsca np. usta, kolana, łokcie. Ja zazwyczaj stosuje go na usta. Nawilża je i zostawia gładkie. Na szczęśćie nie skleja. Dzięki temu balsamowi usta mi nię pękają. Czasami stosuje go zamiast kremu do rąk. Dłonie są deliketne i dłuższy czas nawilżone. Szybko wchłania się i nie zostawia tłustego filmu. Jest wydajny niestety dosyć drogi. Mimo wszystkiego polecam.




Podsumowując:


Opakowanie 4/10
zapach 9/10
konsystencja 5/10
działanie 7/10
cena 3/10
ogólna ocena 7/10

Używaliście go moze?


10 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego balsamu. Ogólnie preferuję te w sztyfcie - wygodniejsze i bardziej higieniczne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za Avonową wazelinką :) Jeżeli już to wolę beczułeczki z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję brzoskwinia i bawełna. Całkiem fajny produkt, często na promocji. Jakoś ostatnio za 7 zł były.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go, ale przypomina mi ten z Ori :) Miałam go kilka razy i był spoko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam ale chciałabym wypróbować - czekam aż będzie z promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten balsam do ust z Avonu i bardzo go lubię, bardzo fajnie nawilża usta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham go za działanie, ale opakowania szczerze nie znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. do zadań specjalnych niezastąpiona jest zwykła wazelina np z Ziaji :) działanie ma identyczne, tylko nie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń