Etykiety

czwartek, 8 sierpnia 2013

Avon olejek Skin So Soft "Satynowa Miękkość"

Jak wiecie uwielbiam różne balsamy, kremy itd. Mam na tym punkcie bzika. Za każdym razem jak widzę jakiś mam ochotę kupić. Dziś postaram, się Wam przybliżyć dwufazowy olejek "Satynowa miękkość"
Co o nim sądzę? Zaraz się przekonacie.




Kilka słów od producenta



Luksusowy olejek o dwóch formułach, które aktywują się po wstrząśnięciu i zmieszaniu. Najlepsze, co możesz podarować swojej skórze to prawdziwie zmysłowa gładkość.Olejek do ciała dzięki swojej podwójnej formule sprawi, że skóra będzie odpowiednio nawilżona, ale również delikatna i jedwabiście gładka.Dwufazowa formuła, oparta na bazie dobroczynnie działających składników, uaktywnia się po wstrząśnięciu.Górna warstwa olejku z witaminami, masłem shea i szarłatem głęboko nawilża skórę.Dolna warstwa nadaje skórze rozkoszną miękkość oraz satynową gładkość.
Zaletą kosmetyku jest to, że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.

Skład:

Alcohol Denat, Aqua, Parfum, Acetate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Tocopherol.
Cena:  ok. 12zł / 125ml


Moja opinia:

Olejek znajduję się w przyjemnym dla oka buteleczce ze sprayem. Jednak często zacina się.  Zapach jest przyjemny, delikatny, ale po chwili wyczujemy alkohol. Jak widać jest to olejek dwufazowy. Jedna część jest koloru różowego a druga przezroczysta. Po użyciu skóra jest przyjemna w dotyku.  Jednak bardzo szybko to mija. Skóra nie jest ani nawilżona, ani odżywiona. Jak widać skład ma nieciekawy. Słyszałam, ze u wielu osób powodował wysuszenie skóry, więc ostrzegam. Na szczęście mi skóry nie wysuszył.

Podsumowując: 



Opakowanie 4/10
zapach 4/10
konsystencja 7/10
działanie 2/10
cena 6/10
ogólna ocena 3/10


Nigdy więcej go nie kupię. Nie polecam. Używaliście go? A może inne dwufazowe olejki polecacie? 

1 komentarz: