Etykiety

środa, 7 sierpnia 2013

Bourjois oczyszczająco- odświerzający żel do mycia twarzy

Kolejna recenzja będzie dotyczyła żelu do mycia twarzy. Uważam, że ten kosmetyk jest bardzo ważny  dla naszej skóry. Usuwa resztki makijażu i inne zanieczyszczenia. Ale czy każdy żel robi to dobrze? Na pewno nie. Dziś kilka słów na temat żelu Bourjois.

Kilka słów od producenta:


Odświeżająco - oczyszczający żel wzbogacony o ekstrakt z ogórka. Sprawia, że cera jest idealnie czysta a skóra nawilżona i odświeżona. Nie zawiera alkoholu. Dla wszystkich rodzajów cery.


Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Parfum (Fragrance), Sodium Hydroxide, Sodium Methylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Geraniol, Linalool, Limonia Acidissima Wood Powder, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, CI 15985 (Yellow 6), CI 42090 (Blue 1). (21.12.2010)
Cena: ok. 13zł / 150ml


Moja opinia:

Żel zamknięty jest w poręcznym opakowaniu. Można stawiać go na "głowie", dzięki czemu wydobycie kosmetyku jest prostsze.  Zapach jest bardzo świeży, przyjemny, ogórkowy. Ma żelową konsystencje o kolorze niebieskim, która mi się bardzo podoba. Lecz nie tylko o wygląd kosmetyku chodzi, ale i o skuteczność. Więc jak sobie z tym radzi? Aby umyć nim twarz nie potrzebuje zbyt dużej ilości kosmetyku. Niestety bardzo łatwo można wziąć za dużo. Bardzo szybko pieni się na skórze. Przy kontakcie z oczami nie piecze. Sądzę, że łatwo go zmyć z twarzy. Dobrze usuwa resztki makijażu i inne zanieczyszczenia.  Pozostawia twarz czystą i odświeżoną. Jest dosyć wydajny. Słyszałam, że wielu osobom lekko wysuszył twarz. Na szczęście mnie to nie spotkało. Jest dosyć wydajny,


Podsumowując: 



Opakowanie 9/10
zapach 9/10
konsystencja 7/10
działanie 7/10
cena 5/10
ogólna ocena 7/10


Używaliście tego żelu? jakie są wasze wrażenia? 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam tego żelu. Obecnie lubię żel od Vivetia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ale czaiłam sie na niego ostatecznie weszłam w posiadanie pomarańczowego peelingu od bourjois a co do żelu obecnie używam i zakochała się w rosyjskim żelu od TianDe (więcej info na moim blogu jesli by cie to interesowało) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam ale nie lubimy się z tą firmą

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ale moze kiedyś zakupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ważne jest by żel był wydajny, a ten widzę że jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jeszcze, ale może się na niego zdecyduję ;)
    zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń