Etykiety

piątek, 9 sierpnia 2013

Eweline S.O.S Odżywka dla kruchych, łamliwych paznokcii.

Dziś na temat odżywki do paznokci. Pewnie wiele z Was ma piękne paznokcie. Ale nie każdy może się nimi pochwalić. Ja niestety jestem z tej 2 grupy. Czy ta odżywka poradziła sobie z moimi paznokciami?


Kilka słów od producenta



Wielozadaniowa ekstremalnie wzmacniająca odżywka, to szybka pomoc dla kruchych i łamliwych paznokci. Kompleksowa silnie działająca kuracja jest idealnym rozwiązaniem na słabe, zniszczone i rozdwajające się paznokcie. Odbudowująca formuła z witaminami, wapnem i kolagenem, doskonale regeneruje i mocno utwardza płytkę. W ciągu 10-ciu dni stosowania kuracji SOS, paznokcie z dnia na dzień stają się maksymalnie mocne, elastyczne i piękne.


Skład:
Ethyl Acetate, Butyl Acetate, Isopropyl Alcohol, Phthalic Anhydride/ Timellitic, Anhydride/ Glycols Copolymer, Cellulose Isobutyrate, Nirtocellulose, Aqua Tributyl Citrate, Surose Benzoate, Acrylates Copolymer, Camphor, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/ Fumaric Acid/ Phthalic Acid/ Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Alcohol Denat, N-Butyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Hydrolized Collage, Citric Acid, Calcium Pantothenate, Phosphoric Acid, CI 17200.


Stosowanie:

 Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci.


Cena: 10,99/12 ml




Moja ocena:

Mam bardzo brzydkie paznokcie. Wstyd je pokazać. Od jakiegoś czasu chowam je pod warstwą lakieru.  Rozdwajają się i łamią w ekspresowym tempie. W pewnym momencie stwierdziłam, że trzeba coś z nimi zrobić, więc kupiłam odżywkę. Wybór padł na Eveline.  Odżywka znajduje się w poręcznej buteleczce, na której nie znajdziemy zbyt dużo informacji. Informacje znajdziemy na pudełku. Zapach nie przyjemny, ale znośny. Konsystencja jest żelowa, przezroczysta. Moim zdaniem jest trochę za gęsta, co utrudnia aplikacje.  Taka trochę jakby gumowa. Pędzelek jak dla mnie idealny. Robiłam tak jak kazał producent, czyli malowałam codziennie i po trzech dniach  zmywałam. Robiłam tak dłuższy czas. Jednak na moich paznokciach zbyt dużo nie zmieniła. Płytka paznokcia się trochę wygładziła. Niestety dalej miałam problem z rozdwojonymi paznokciami. Na szczęście u mnie nie spowodował żadnych szkód. Ale u niektórych spowodował  onycholize. Więcej jej nie kupie.


Podsumowując:



Opakowanie 5/10
zapach 2/10
konsystencja 5/10
działanie 1/10
cena 5/10
ogólna ocena 2/10


Używaliście jej? Jakie macie zdanie na jej temat? A może znacie odżywkę, która mogłaby pomóc moim paznokciom? 

8 komentarzy:

  1. Nie używałam,ale po odżywce 8w1 nie mam zaufania do odżywek eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sprawdziła się wersja diamentowa :) A teraz, dla odmiany, używam tej 9 w 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tej 8w1 czy jakoś tak, niestety u mnie się nie sprawdziła. najpierw używałam jak przykazał producent, ale złaziła płatami już przy drugiej warstwie. potem zaczęłam używać jako podkład po lakier. niestety po ok. tygodniu odczuwałam ból w płytce, która stała się wrażliwa i jakby miękka. na pewno nie sięgnę już po żadną z odżywek eveline, bo chyba ten skład źle na mnie działa.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ukochana odżywka :) Używam jej już ponad rok i jestem bardzo zadowolona :) Paznokcie mam długie i mocne :) Z Eveline używam także Diamentowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą samą odżywkę co ty jednak moja ma kolor różowawy :o na początku pomogła mi z pękaniek i rozdwajaniem się paznokci jednak po dłuższym czasie pomalowane warstwy odchodziły mi płatami i wszystko było po staremu. teraz przerzuciłam się na odżywki z corala i zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już bd wiedziała jak się sprawdzają daj znać;)

      Usuń
  6. Mam ten sam problem co Ty,moje paznokcie to istna bieda z nędzą:(
    Szukam wciąż idealnej odżywki do paznokci.Wiele słyszałam o odżywkach Eveline ale jakoś do końca nie jestem przekonana bo niektórzy mówią że jeszcze bardziej niszczą paznokcie.

    OdpowiedzUsuń