Etykiety

wtorek, 6 sierpnia 2013

Flos Lek żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą do powiek i pod oczy

Mnie bardzo często bolą oczy. Wystarczy posiedzieć 30 min na komputerze i już mi łzawią. Szukałam preparatu, który  chodź na chwilę usunie objawy zmęczenia czy łzawienia. Znalazłam żel Flos Lek. Ale czy mi pomaga? zaraz się dowiecie.Podczas robienia zdjęć produktu mały łobuziak mi przeszkadzał. Pchał się do aparatu, więc musiałam mu zrobić zdjęcie. Oto on:








Kilka słów od producenta


Działanie:

Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu, spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe.

Okolice oczu bez symptomów zmęczenia, świądu, pieczenia.


Skłądniki:
Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Decylene Glycol.


Sposób użycia:
Niewielką ilość żelu nanieść na dolną i górną powiekę (zachowując bezpieczny odstęp od worka spojówkowego), następnie opuszkami palców delikatnie rozprowadzić, pozostawić do wchłonięcia. Stosować rano i wieczorem. Można stosować pod makijaż.


Zastosowanie:
Codzienna pielęgnacja skóry okolic oczu, zwłaszcza u osób ze skłonnością do podrażnień i porannych obrzęków. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Cena: 6.70zł/ 10ml


Moja ocena:
Produkt znajduję się w małym, poręcznym, okrągłym opakowaniu.  Napisy jak na razie ani trochę się nie zdarły. Zapach ma słaby, ale przyjemny dla nosa. Konsystencja żelu jak dla mnie trochę jak galareta.  Niestety trzeba uważać, żeby nie wziąć go za dużo. Schnie dosyć krótko, ale zostawia trochę lepiącą warstwę. Dobrze koi zmęczone oczy i daję przyjemny chłód. Od kiedy zaczęłam go stosować rano i wieczorem moje oczy rzadziej łzawią i nie tak szybko się męczą. Na pewno ten żel nie poradzi sobie z "workami" pod oczami. Jednak nie można uznać to za wadę, ponieważ producent tego nie obiecuje.Produkt starcza na długo. Cena nie jest zbyt wysoka. Na pewno wrócę do tego żelu, ponieważ przynosi mi ulgę.


Podsumowując:

Opakowanie 8/10
zapach 7/10
konsystencja 6/10
działanie 8/10
cena 7/10
ogólna ocena 7/10 

Polecam osobą, które chcą przynieść ulgę swoim oczom a nie pozbyć się "workó pod oczami".

2 komentarze:

  1. na mnie ten żel niestety podziałał bardzo źle - skóra była podrażniona, a oczy piekły... ale one własnie tak reagują na konsystencje żelowe, dlatego częściej sięgam po kremy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy :) I osobiście wolałabym taki żel, który zminimalizuje wory pod oczami ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: kosmetyczne-szalenstwoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń