Etykiety

wtorek, 13 sierpnia 2013

Nawilżający mus do ciała Kwiat róży i brzoskwinia

Dzisiaj kolejna porcja mazidel do ciała. Uwielbiam musy, które ładnie pachną i dobrze nawilżąją. Czy ten mus okazał się być trafiony? Zaraz sie przekonacie.




Kilka słów od producenta:

Linia Naturals poszerzyła się o świąteczne musy do ciała oparte na bazie naturalnych składników. Kremowe balsamy o puszystej konsystencji nie tylko odpowiednio zadbają o skórę, odpowiadając na jej potrzeby, ale również dostarczą zmysłom przyjemności. Produkty dogłębnie nawilżą i zrewitalizują zmęczoną skórę, a także poprawią jej kondycję. Po zastosowaniu skóra będzie miękka, gładka i ukojona. Nawilżające właściwości i piękne zapachy musy zawdzięczają swoim delikatnym formułom opartym na bazie naturalnych składników. Musy otulą ciało kuszącymi aromatami pełnymi słodyczy.


Cena: 17zł / 200ml



Moja ocena:

Mus zamknięty jest w ogrągłym, białym opakowaniu. Umożliwia to wykorzystanie kosmetyku do samego końca. Niestety nie jest zabezpieczony w żaden sposób. Zapach dla mnie obłędny. Można wyczuć i róże, ale i brzoskwinię. Oczywiście nie każdemu ten zapach będzie odpowiadał. Minusem jest to, ze bardzo krótko zapach utrzymuje  się na skórze. Konsystencja jest obłędna. MYślałam, że niczym się od balsamu nie będzie różnić a tu takie zdziwienie. Jest puszysta, lekka i perłowa. Moim zdaniem przypomina mus. Jak z nawilżeniem? Mus  delikatnie nawilża naszą skórę, otulając ją pięknym zapachem.  Bardzo szybko się wchłania i nie zostawia filmu na skórze. Zostawia skórę miłą w dotyku. Nie wysusza skóry. Starcza na bardzo dlugo co jest u mnie dużym plusem. Niestety rzadko pojawia się w katalogu.



Podsumowując:


Opakowanie 6/10
zapach 10/10
konsystencja 9/10
działanie 8/10
cena 6/10
ogólna ocena 7/10
Mieliście styczność z musami do ciała?

8 komentarzy:

  1. Yyyy już są dostępne świąteczne produkty ? :)

    Musu chyba nigdy nie miałam, z reguły rządzą masła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie;)
      Trochę u mnie leżało zanim zaczęłam stosować:)

      Usuń
  2. Ja mam z tej serii, tylko waniliowy i jestem z niego zadowolona ;)

    Obserwujemy?
    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś balsamy do ciała z Avonu z serii Naturals i jak dla mnie - dość słabo nawilżały :(

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre balsamy z Avon mają naprawdę nieziemskie zapachy! smarowanie się nimi to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam szczerze że nie miałam jeszcze okazji wypróbować żadnego musu do ciała. A odnośnie tego produktu to cena trochę wysoka, ale zapach mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń