Etykiety

sobota, 13 lipca 2013

Nivea Energy fresh antyperspirant

Moim ulubionym kosmetykiem, o którym nigdy nie zapomnę jest antyperspirant. Lubię czuć się swobodnie i nie martwić się potem. Obecnie jest lato, więc jeszcze łatwiej można się spocić. Na pewno nikt nie lubi, gdy jedzie się autobusem a tu od osoby obok śmierdzi. Lubię eksperymentować z antyperspirantami, więc żadnego na razie 2 razy nie kupiłam. Dziś opisze wam moje spostrzeżenia na temat antyperspirantu Nivea.




Kilka słów od producenta


Antyperspirant Nivea Dezodorant Energy Fresh w kulce z orzeźwiającą formułą zawierającą trawę cytrynową zapewnia energetyzującą świeżość i skuteczną ochronę przed nadmiernym poceniem przez cały dzień.
Jest doskonałym połączeniem niezawodnej ochrony antyperspirantu i delikatnej pielęgnacji NIVEA.
- skuteczna ochrona i orzeźwiająca świeżość przez cały dzień
- delikatna pielęgnacja dzięki wyciągowi z avocado
- nie zawiera alkoholu
- przebadany dermatologicznie

Skład: aqua, aluminium chlorohydrate, isoceteth-20, butylene glycol, dicaprylyl ether, glyceryl isostearate, parfum, persea gratissima, cymbopagon schoenanthus, PEG-150 distearate, propylene glycol

 Cena:  
ok. 10zł / 50ml





Moja opinia:
Podczas zakupu antyperspirantu kieruję się zapachem. Zaintrygował mnie zapach trawy cytrynowej. Był taki inny niż wszystkie. Ale czy działa równie dobrze jak pachnie? Niestety nie jest w tym rewelacyjny. Po użyciu skóra pod pachami jest strasznie klejąca. Przykleja mi się do bluzki. Bardzo długo schnie, a ja jestem bardzo niecierpliwa. Na szczęscie nie zostawia białych tlustych plam ani na ubraniu ani na skórze. Zapach utrzymuje się kilka godzin. Nawet dobrze chroni przed potem.( nie mam zbyt dużego problemu z poceniem). Jest w małej, poręcznej, przezroczystej butelce. Niestety pod koniec opakowania ciężko użytkować. Czy go kupię? NIE. Wolę poszukać czego lepszego.

2 komentarze:

  1. Dla mnie zawsze fenomenem będą dezodoranty NIVEA "bez białych śladów" z których wręcz sypie się kredowobiały proszek ;) Oj, czytając tez Twoją recenzję nieprędko sięgnę po dezo z tej firmy ;)
    ~Miona

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    ze względu na to, iż bierzesz udział w moim rozdaniu... Chciałabym Cię poinformować, iż zostało ono przedłużone o tydzień tj do 28 lipca br.
    Więcej info znajdziesz w najnowszym poście na : http://beauty--corner.blogspot.com/

    Pozdrawiam Cam :)

    OdpowiedzUsuń