Etykiety

piątek, 5 lipca 2013

Maseczka ACNE MASK Novaclear




Dane od producenta:
Zalecany do:
 Codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.
Opis działania
Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.
Sposób użycia
Przed użyciem wstrząśnij tubą. Umyj twarz Acne Cleanser, a następnie rozsmaruj Acne Mask i pozostaw na skórze twarzy na 10 minut. Zmyj maseczkę przy pomocy Acne Cleanser. Po osuszeniu skóry zastosuj Acne Cream. Maseczkę stosuj rano i wieczorem.

Pojemność: 50g
Cena: ok.40 zł


Moja opinia
Maseczka ma postać bezbarwnego żelu, który po kilku minutach na naszej twarzy zmienia kolor na biały, przy tym daje efekt ściągnięcia twarzy. Zapach mi się nie podoba, ale jest do zniesienia. Bardzo łatwo się zmywa nawet za pomocą zwykłej wody. Po zmyciu maseczki nasza cera jest widocznie oczyszczona. Po kilku dniach stosowania z mojej skóry zaczęły znikać pryszcze (miałam kilka na czole) i nie pojawiały się nowe, dlatego serdecznie polecam wszystkim, którzy mają problem ze skórą.Produkt jest wart swojej ceny ;)

4 komentarze:

  1. Może ją wypróbuję, bo z tego co piszesz powinna mi pomóc z moim "małym trądzikowym problemem" :)

    http://littlerosewood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog. Fajny nagłówek. Życzę więcej wejść.

    http://muzyczczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa maseczka,tez mam skórę problemową;(

    OdpowiedzUsuń