Etykiety

czwartek, 11 lipca 2013

Garnier Intensywna pielęgnacja nawilżająca przez 24h

Tym razem mam zamiar zrecenzować mleczko do ciała. Jak pamiętacie uwielbiam takie kosmetyki do ciała. Dla mnie muszą i ładnie pachnieć i dlugotrwale nawilżać. Czy te mleczko sprostało moim wymaganiom? Zaraz się dowiecie



Kilka słów od producenta

Mleczko Intensywna Pielęgnacja Nawilżająca przez 24H to odpowiedź Garniera na problemy skóry suchej i odwodnionej. Jego innowacyjna formuła zawiera 5% Hydro-Urea - nawilżającego składnika aktywnego, który utrzymuje wodę w skórze, aby zapewnić jej optymalne i długotrwałe nawilżenie. Przywraca jej elastyczność i upragnione uczucie komfortu, powoduje ustąpienie uczucia ściągnięcia. Po tygodniu stosowania mleczka, skóra poprawia zdolność do utrzymania nawilżenia na optymalnym poziomie. Przez 24 godziny skóra jest łagodnie otulona.

Skład: aqua/water, glycerin, cyclopentasiloxane, urea, paraffinum liquidium/mineral oil, propylene glycol, butyropermum parkii butter/shea butter, cetearyl alcohol, alcohol denat., peg-100 stearate, glyceryl stearate, glycine, sodium hydroxide, sodium lactate, disodium edta, hydroxyethylpiperazine ethane sulfonic acid, acer saccharinum extrac/sugar maple extract, xanthan gum, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, methylparaben, phenoxyethanol, ethylpraben, parfum/fragrance (F.I.L. B31956/1)

Cena: 17,50zł / 250ml              23,50zł / 400ml




Moja opinia:

Moje nogi po wyjściu z basenu z chlorowaną wodą są strasznie wysuszone. Próbowałam różnych produktów, ale żaden nie mógl sobie z tym poradzić. Zachęcona opinią koleżanki, zdecydowałam  wypróbować te mleczko. Okazało się, że cudownie nawilża moje nogi. Nawilżenie jedt długotrwałe, a moje nogi są gładkie i przyjemne w dotyku. Nie szczypie, nie zostawia tłustego filmu, ale nie nadaje się do skóry normalnej, ponieważ jest dla nich za tłusty. Sama używam go tylko do nóg. Zapach mi się nie podoba, ale nie jest drażniący. Niestety długo utrzymuje się na skórze, Konsystencja jest dosyć gęsta i moim zdaniem to nie powinno nazywać się mleczko.

1 komentarz: