Etykiety

środa, 3 lipca 2013

Krem do rąk z mleczkiem pszczelim Avon

Następna recenzja będzie dotyczyć kremu do rąk znanej firmy Avon. Wiadomo firma w swoim asortymencie ma wiele bubli ale też perełki. Zaraz przybliżę Wam, w której kategorii moim zdaniem znajduję się ten krem.





Najpier kilka słów od producenta:

Intensywnie najwilżający krem do rąk z mleczkiem pszczelim
Zapewnia podwójną dawkę nawilżenia,Formuła z mleczkiem pszczelim pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia skóry nawet po wielokrotnym myciu rąk.Testowany dermatologicznie.
Sposób użycia:
Obficie wmasować w skórę rąk zawsze, gdy zachodzi taka potrzeba.

Przydatność:
Przydatność kosmetyku (nieotwartego): 3 lata od daty produkcji
Przydatność kosmetyku (otwartego): 12 miesięcy
Gwarancja na produkty niekosmetyczne: 24 miesiące

Cena: ok. 10zł


Moja ocena:



Po odkręceniu tubki poczułam zapach mleka i miodu, który nie przypadł mi do gustu, ale moja siostra się w nim zakochała.Konsystencja jest dosyć gęsta i baaardzo tłusta. Nie mam tak bardzo suchych rąk, więc gdy wezmę go za dużo na moich dłoniach pozostaje tłusty, nieprzyjemny film. Mimo tego świetnie nawilża skórę i nadaje się do wysuszonchych rąk. Nawet po umyciu rąk można poczuć nawilżenie. Czy kupię go ponownie? Tego jeszcze nie wiem. Narazie będę szukać mojego ideału.  

2 komentarze:

  1. bardzo lubię markę Avon, zawsze mają fajne kosmetyki ;)

    http://moje-jedyne-marzenie-to-ty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń