Etykiety

wtorek, 23 lipca 2013

Krem do stóp i łokci z kwasami AHA Avon

Mamy połowę lata. Większośc z nas pewnie odkrywa swoje stopy. Ale co zrobić jeśli są zniszczone? CZy lepiej je ukrywać czy znaleźć odpowiedni krem? Oczywiście o wiele łatwiej jest dbać o stopy niż leczyć. Jaki krem odpowiednio nawil.ży naszą skórę? Trudno powiedzieć. Jest dużo firm oferujących takie produkty. Dziś opisze Wam działanie lub nie kremu z serii Planet Spa Avon.



Kilka słów od producenta:



Znakomicie poprawia wygląd i kondycję mocno przesuszonej skóry, np. stóp, łokci czy kolan. Nawilża, natłuszcza i koi łuszczącą się, podrażnioną skórę, natomiast aloes i wit. E działają kojąco, nawilżająco i ochronnie.

Skład: Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Steareth-21, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyrospermum Parkii Butter, Ammonium Hydroxide, Parfum, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Benzophenone-9, Steareth-2, Methylparaben, Lecithin, Glycine Soja Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Propylene Glycol, Alcohol Denat., Citric Acid, CI 19140, CI 17200 Cena: 27,90zł / 75ml



Moja opinia:


Krem znajduje się w okrągłym plastikowym opakowaniu, co ułatwia wykorzystanie kremu do końca.  Po otworzeniu wyczujemy zapach, który mi się niestety nie podoba, ale po dluższym stosowaniu przestał mi przeszkadzać.  Mimo, że jest go tylko 75ml to starcza naprawdę na bardzo dlugo przy codziennym stosowaniu. NA początku zdawało mi się, że krem jest za tłusty, ale później zmieniłam zdanie. Miałam lekko popękane stopy, które nie mógł dobrze nawilżyć żaden krem, więc byłam pewna, że i ten sobie nie poradzi. A tu wielkie zdziwnie po dłuższym okresie stosowania (oczywiście razem z peelingiem i tarką do stóp) moje stopy zaczeły wyglądać coraz ładniej. Było widać, że są zadbane i nawilżone. Oczywiście z głebszymi pęknięciami ten krem napewno sobie nie poradzi. Sądzę, że minusem tego kremu napewno jest czas wchłaniania, który jest baardzo dlugi. Nie nadaje się do stosowania w dzień.

1 komentarz:

  1. interesują mnie kosmtyki z planet spa avonu,muszę w koncu coś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń