Etykiety

wtorek, 9 lipca 2013

Masło do Ciała Śródziemnomorska oliwka z kwiatem pomarańczy Planet SPA Avon

Uwielbiam korzystać z różnych rodzaju balsamów, kremów , maseł i musów do ciała. Kocham jeśli podoba mi się ich zapach, który dodatkowo dlugo się utrzymuje. A jeśli dodatkowo nawilżają to już dla mnie ideał. Dziś skupię się na Maśle do ciała z Śródziemnomorska oliwką i kwiatem pomarańczy. Czy urzeka mnie jego zapach? Czy dobrze nawilża? Zaraz się przekonacie.






Kilka słów od producenta:  

Kremowe masło do ciała zapewni skórze jedwabistą miękkość, gładkość oraz 24-godzinne nawilżenie. Kosmetyk przynosi natychmiastowe ukojenie nawet bardzo suchej skórze. Po zastosowaniu skóra będzie dogłębnie odżywiona, jędrna i pełna energii. Swoje dobroczynne działanie masło zawdzięcza formule opartej na bazie naturalnych składników. Oliwa z oliwek, wchodząca w skład produktu, właściwie zadba o utrzymanie odpowiedniego poziomu nawodnienia skóry. Natomiast ekstrakt z kwiatu pomarańczy, wykazując działanie odświeżające i łagodzące, zagwarantuje skórze przyjemne uczucie komfortu i świeżości. Regularne stosowanie produktu widocznie poprawia kondycję skóry, a także przywraca jej młodszy wygląd. Zaletą delikatnie pachnącego masła jest również jego bogata, szybko wchłaniająca się konsystencja

Przydatność:
Przydatność kosmetyku (nieotwartego): 3 lata od daty produkcji
Przydatność kosmetyku (otwartego): 12 miesięcy

Cena: 33zł / 200ml (często jest na promocji za ok 20zł)



Moja opinia:


Masełko jest zamknięte w okrągłym plastikowym opakowaniu, gdy je otworzymy   nasz nos wyczuje prześliczny zapach. Od razu można się w nim zakochać. Konsystencja masła przypomina mi trochę serek homogenizowany (gęsta, kremowa). Bardzo łatwo się ją rozprowadza po ciele.Ale co z nawilżeniem i czy zapach długo się utrzymuje?  Długotrwale nawilża skórę nawet tą wysuszoną. Skóra po użyciu tego masła jest gładka, miekka i długo pachnie. Szybko się wchłania. Jest bardzo wydajny. Oczywiście używam go tylko na noc po kąpieli, gdyż zapach jest zbyt intensywny i nie nadaje się pod perfumy. Moim zdaniem jedynym minusem jest cena, ale warto zapłacić trochę więcej za ten produkt. Z całego serce polecam. I jestem pewna, że kupię go jeszcze nie raz.

4 komentarze:

  1. pachnidełko masełko;)także obserwuję.Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominuję cię do The Versatile Blogger !
    Więcej informacji u mnie:http://www.aroosablack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger :) Szczegóły u mnie http://piink-glasses.blogspot.com/2013/07/ii-nominacja-do-liebster-blog-award-i-i.html

    OdpowiedzUsuń