Etykiety

poniedziałek, 8 lipca 2013

EvelineSlim Extreme 3D Spa Serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające antycellulitowe

Następna recenzja dotyczy serum intensywnie wyszczuplającego, antycelulitowego i ujedrniającego. Większośc z nas napewno zmaga się z problemem pomarańczowej skórki. Wszystkie z nas chciałyby się jej pozbyć. Czy te serum pomoże chodź trochę zlikwidować celulit i ujędrni naszą skórę?







Kilka słów od producenta

Zawarty w kosmetyku i opracowany wyłącznie w celu rzeźbienia i ujędrniania ciała kompleks Lipocell-Slim i L-karnityna przyśpieszają metabolizm, efektywnie redukując podskórną tkankę tłuszczową. Przyjemne uczucie chłodzenia towarzyszące aplikacji jest gwarancją natychmiastowego działania serum.
Już po 2 tygodniach stosowania:
- redukcja cellulitu o 60%
- zmniejszenie obwodu ud do 3 cm
- skóra aksamitnie gładka, elastyczna i jędrna.
Maksymalne fekty osiąga się stosując jednocześnie wszystkie 3 preparaty wyszczuplające 3D SLIM EXTREME 1. żel, 2. serum, 3. krem.

Skład: Skład: Purfied Water, Glycerin, Centella Asiatica, Laminaria Hyperborea, Cetyl Alcohol, Ginkgo Biloba, Caffeine, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Glycine Soja Oil, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Sodium Salicylate, Lecithin, Silica, Maris sal, Hedera Helix, Lecithin, Carnitine, Ubiquinone, Hydrolysed Collagen, Hydrolysed Elastin, DMDM Hydantoin, Menthol, Isopropyl Alcohol, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Fragrance.
Cena: ok 16zł/200ml

Moja opinia:

Nie mam dużego cellulitu, ale jednak zawsze to coś. NIe wierzyłam w cudowną moc działania tego serum, ale liczyłam chodź na ujędrnienie. Niestety rozczarowałam się. Na mnie wogóle nie zadziałał. Producent zapewnia uczucie chłodzenia, ale ja go nie czułam. Nie wiem może to ze mną coś nie tak. Ale napewno zostawia skórę aksamitną i gładką przez dłuższy okres. świetnie nawilża i ma przyjemny mentolowy zapach. Ja go więcej już nie kupię.
Używaliście tego serum?Jakie macie zdanie na ten temat.CZekam na wasze opinie.


1 komentarz:

  1. u mnie sprawdził sie nawet,polubiłam go za napięcie i wygładzenie skóry;) zaparszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń