Etykiety

środa, 4 września 2013

Avon naturals- maseczka do włosów Owoc Acai i Olejek Shea

Wiem ostatnio nie dodaje za dużo wpisów, ale niestety mam urwanie głowy. Przepraszam Was za to. Nie dlugo wszystko pewnie się ułoży i znowu będę często pisać. A dziś zapraszam Was na kolejną recenzję tym razem maski do włosów.



Kilka słów od producenta

Maseczka do włosów Owoc Acai i Olejek Shea AVON Naturals Pielęgnacyjna maseczka do włosów o lekkiej formule musu nadaje włosom blask i zdrowy wygląd. Przeznaczona do każdego rodzaju włosów. Działanie: Owoc Acai i Olejek Shea nadają włosom gładkość, miękkość i cudowny blask. Sposób użycia: Nakładać na osuszone ręcznikiem włosy. Zostawić do 5 minut, a następnie spłukać. Pojemność: 125ml

Skład:
Aqua, Cetyl Alcohol, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax / Cire De Carnauba, Cetrimonim Chloride, Butylene Glycol, Dimethicone, Phenoxyethanol, Cetaryl Alcohol, Parfum, Guar Hydroxypropyltrimonum Chloride, Methylparaben, Cetareth-20, Benzopheone-2, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Oil, Cictric Acid, Alcohol Denat., Ext. Violet 2 / CI60730, RED 4 / CI14700, Yellow 10 / CI47005, Hexyl Cinnamal

Cena: 9,99zł / 125ml



Moja opinia:

Maseczka zamknięta jest w okrągłe, plastikowe opakowanie. Dzięki zakręcanemu opakowaniu  można użyć kosmetyk do samego końca. Jest estetyczne i przyjemne dla oka. Dla mnie pachnie przyjemnie, chociaż trochę chemicznie jak każdy produkt Avonu. Przypomina mi trochę jagody. Niestety zapach nie utrzymuje się na skórze.  Konsystencja jest bardzo delikatna w postaci musu. Ma piękny fioletowy kolor, który cieszy oko.  Za pierwszym razem nalożyłam ją nie tylko na włosy, ale i skórę głowy. Niestety dostałam łupieżu, więc odstawiłam maseczkę. Po miesiącu stwierdziłam, że nałoże ją tylko na włosy. I tu wielkie zdziwienie. Moje włosy stały się mięciutkie i błyszcące. Z odżywianiem jest trochę gorzej. Jedynie lekko je odżywia. Niestety nie ułatwia mi także rozczesanie. Wydajność nie jest najgorsza, ponieważ starczy bardzo mała ilośc kosmetyku na całe wlosy. A co do składu? wiadomo rewelacyjny nie jest, ale taki najgorszy też. Zawiera niestety silikony. Nie doszukałam się niestety Owocu Acai a olejek Shea znajduje się prawie na końcu. Cena przystępna.



Podsumowując:


Opakowanie 8/10
zapach 6/10
konsystencja 8/10
działanie 5/10
cena 8/10
ogólna ocena 6/10
Używaliście jej? a może polecacie jakieś maseczki do wlosów? 

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się jej konsystencja :) Ja nigdy nie używałam kosmetykó do włosów Avon :) Mogę Ci polecić maseczki do włosów Pilomax ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, polecam maski do włosów od Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat temu Avon miało dość ciekawą serię do włosów, uzywałam jej bardzo długo, ale dziś nie jestem wstanie przypomnieć sobie jej nazwy. Niemnie jednak od długie czasu nie używam ich kosmetyków. Po pierwsze nie mam do nich dostępu, a po drugie ...jest tyle ciekawych produktów na rynku, ze jakoś z Avonem mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie ułatwia rozczesywania to nawet się za nią nie rozglądam... To jest jeden z podpunktów przy wyborze odżywek / masek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że producent tak naciąga opis maski a tak naprawdę mało w niej wartościowych rzeczy , minus że wywołuje łupież - oj jestem na nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadziwiający kolorek ma. Ja polecam maskę do włosów marki Uber.

    OdpowiedzUsuń