Etykiety

czwartek, 5 września 2013

Avon foot works- zmiękczający krem do stóp

 Dzisiaj byłam miło zaskoczona. W sąsiedniej malutkiej miejscowości odbyło się testowanie kosmetyków Avon.  Dostałam kilka cennych rad na temat makijażu. Spodobało mi się to najbardziej z tego powodu, że mało u mnie jest takich akcji. Ale dobra wracajmy do recenzji. Dziś kolej znowu na pielęgnacje stóp. Czy ten krem zmiękczył moje pięty? Zaraz się przekonacie


Kilka słów od producenta:


Krem intensywnie zmiękczający skórę stóp. Zawiera złuszczający kwas mlekowy, nawilżającą glicerynę i witaminę E. Idealny do suchej, szorstkiej i stwardniałej skóry.

Działanie: Redukuje zgrubienia na stopach, nadając im supermiękkość i gładkość. Niezwykle skuteczna formuła znacznie poprawia wygląd suchej skóry.

Sposób użycia: Wmasuj w stwardniałe i popękane miejsca. Używaj dwa razy dziennie.
zapewnia 24-godzinne nawilżenie
przynosi ulgę popękanej skórze stóp
szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy

Cena: 12,90zł / 75ml

Moja opinia: 

Krem zamknięty jest w plastikowym, wygodnym opakowaniu. Niestety jest zakręcany. O sobiścię wolę zamykanie typu "klik". Opakowanie jest minimalistyczne, ale estetyczne. Napisy nie ścierają się. Zapach mi się nie podoba. Jest taki sztuczny, chemiczny. Na szczęście nie utrzymuje się długo na skórze. Konsystencja nie jest ani za gęsta, ani za rzadka. Taka typowa kremowa, lekko tlustawa. Moje pięty przed stosowaniem były lekko popękane. Od kiedy zaczęłam używać ten krem pękniecia zmniejszyły się. Są już prawie niewidoczne. Dobrze nawilża skórę stóp. Jednak sądze, że dla bardzo suchej i popękanej skóry pięt się nie nadaje. Minusem jest też to, że długo się wchłania i pozostawia tłusty film. Jednak na promocji za ok. 5zł opała cię kupić i wypróbować.


Podsumowując:


Opakowanie 7/10
zapach 3/10
konsystencja 8/10
działanie 5/10
cena 6/10
ogólna ocena 7/10

7 komentarzy:

  1. nie lubię avonowskich kremów do stóp :/
    obserwuję ;)
    będę wpadać tutaj częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj trzeba juz mysleć o takich specyfikach bo zima się zbliża

    OdpowiedzUsuń
  3. stosuje ostatio sporo takich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo się całkiem dobrze sprawdza to może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy do stóp z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń