Etykiety

środa, 28 stycznia 2015

żel pod prysznic Rexona natural extract green tea & herbal oils

Dobry wieczór. Jak zwykle post w nocy, ale tylko wtedy mam czas tylko dla siebie. Dziś wpis kolejnego żelu pod prysznicw Czy mnie urzekł ?










 Moja opinia:


Żel pod prysznic zamknięty jest w dosyć twardej plastikowej butelce o ciekawym kształcie.Posiada zamknęcie typu "klik". Ciężko się go otwiera. Dziórka jest odpowiedniego rozmiaru, dzięki czemu łatwo jest dozować ilość żelu. Zapach dla mnie jest okropny. Taki mocno ziołowy, choć wydaje mi się sztuczny.Można wyczuć nutę herbaty. Długo utrzymuje się na skórze. Niestety lubię jak żele ładnie pachną. Nie zużyłam go do końca. Konsystencja jest moim zdaniem idealna(nie za rzadka, nie za gęsta). Jest koloru białego, ale takim jakby perłowym. Jednak dosyć mocno się pieni i dobrze usuwa zanieczyszczenia. Żadnego efektu nawilżenia nie zauważyłam. Nie zauważyłam żeby skóra też była jakaś miękka.Jednak tego nie gwarantuje producent.


Podsumowując:

Opakowanie 6/10
zapach 1 /10
konsystencja 10/10
działanie 5/10
cena 8/10
ogólna ocena 5/10

Używaliście? A może polecacie jakiś dobry żel pod prysznic?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz