Etykiety

niedziela, 1 marca 2015

Dove, Advanced Hair Series Oxygen & Moisture Odżywka do włosów

DZiś kolejny produkt z serii Oxygen & Moisture. Sprawdził się lepiej? A może jeszcze gorzej?





                                                      Kilka słów od producenta:


Luksusowa odżywka z technologią Oxyfusion, która uzupełnia działanie szamponu z tej samej linii. Dzięki lekkiej formule nawilża i delikatnie wygładza włosy, nie obciążając ich. Dodaje do 95% więcej objętości.
Po umyciu nanieś odżywkę na mokre włosy od połowy ich długości omijając nasadę włosów, następnie dokładnie spłucz. 





Moja opinia: 
Odżywka zamknięta jest w takiej samej tubie jak szampon do włosów. Szata graficzna również taka sama. Jak wiecie bardzo mi się podoba. Zamknięcie typu "klik" łatwo się otwiera nawet mokrymi rękami.  Konsystencja odżywki jest bardziej zbita niż szampon. Ma biały kolor jak większość odżywek. Dobrze rozprowadza się po włosach. Zapach bardzo przyjemny. Utrzymuje się jeszcze dłużej na włosach niż po szamponie.  Na początku używałąm ją z szamponem z tej samej serii. Włosy były miękkie, łatwo się układały i rozczesywały. Wyglądały na zdrowsze. Jednak po pewnym czasie jak pisałam tu włosy zaczęły robić się coraz gorsze. Nie układały się, elektryzowały i wyglądały jak przetłuszczone. Sprawdzając co im zaszkodziło zmieniłam szampon, ale odżywkę dalej używałam tą samą. Moje włosy były nadal miękkie i z łatwością je rozczesywałam. Mniej się elektryzowały i puszyły. Były nawilżone. Dlatego, do odżywki napewno jeszcze wrócę, ale szamponowi mówię stanowczo NIE.

Podsumowując:

Opakowanie 10/10
zapach 10/10
konsystencja 8/10
działanie 8/10
cena 7/10
ogólna ocena 8/10

1 komentarz:

  1. Chciałam wypróbować tę serię Dove, ale teraz mam pewne wątpliwości. Odżywka wydaje się fajna, ale szampon już nie za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń