Etykiety

piątek, 1 kwietnia 2016

Krem do twarzy- Nivea Care

Hej. Wracam do was po ponad rocznej przerwie. Wróciłam z nowymi umiejętnościami. Nauczyłam się tworzyć stronę www, więc nie długo planuje nowy wygląd bloga. Mam nadzieję, że się spodoba.

Dziś słów kilka o kremie znanej firmy, czyli Nivea. Pewnie każdy z Nas pamięta jak pachnie, nawet jeśli się go  przez lata  nie używało. Gdy czuje jego zapach przypomina mi się moje dzieciństwo(tak wiem  było to niedawno),kiedy moja mama smarowała mi nim buzię. Kiedyś strasznie mi się nie podobał, ale teraz go uwielbiam. Przejdźmy do konkretów. 







 Kilka słów od producenta:




Wyjątkowa, lekka formuła z innowacyjnymi hydro - woskami zawarta w lekkim kremie odżywczym NIVEA Care łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Rezultat: skóra odżywiona, gładka i przyjemna w dotyku. Lekki krem odżywczy NIVEA jest przeznaczony do każdego rodzaju cery.

Skład: Aqua, Glycerin, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Olus Oil, Cetyl Alcohol, Isopropyl Palmitate, Dimethicone, SodiumPolyacrylate, Phenoxyethanol,Methylparaben, Linalool, Citronellol, Alpha-IsomethylIonone, Geraniol, Limonene, Parfum.

Cena: 9zł / 50ml


 

Moja opinia:

 

 


Krem znajduje się w poręcznym, plastikowym, okrągłym słoiczku z zakrętką. Osobiście preferuje kremy w tubce lub atomizerze, ponieważ nie "wchodzą" tak pod  dłuższe paznokcie. Zawartość kremu dodatkowo zabezpiecza folia. Kolorystyka opakowania standardowa, jak na produkty Nivea, czyli niebiesko-biała.  Jednym może się podobać, innym nie. Moim zdaniem jest prosta, ale efektowna. Po otwarciu wieczka czujemy znajomy Nam zapach. Możemy wtedy zamknąć oczy i wrócić do czasów dzieciństwa. Pachnie delikatnie, ale subtelnie i przyjemnie. Jego konsystencja jest idealna:ani za"ciężka", ani za "rzadka" .Krem naprawdę bardzo szybko się wchłania.Nie pozostawia nieprzyjemnego, tłustego filmu. Nasza buzia jest gładka, pachnąca i najważniejsze nawilżona, oraz odżywiona. Nadaje się na bazę pod makijaż, co jest dla mnie olbrzymim plusem. Jest dosyć tani i bardzo wydajny.Nie zawiera w składzie parafiny, dzięki czemu nie zapycha porów.





Podsumowując:

 

 


Opakowanie 10/10
Zapach 10/10
Konsystencja 9/10
Działanie 9/10
Cena 8/10
Ogólna ocena 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz