Etykiety

wtorek, 31 lipca 2012

Gazetowe Paznokcie;)

OStatnio znalazłam pomysł na gazetowe paznokcie.Robiliście może je kiedyś? Jeśli tak to jak Wam wyszły? Dla tych co nie wiedzą sposób zrobienia;) Potrzebne nam będą: lakier bezbarwny lakier do paznokci najlepiej matowy(polecam szary albo biały) czysty alkohol np spirytus gazeta najlepiej szara 1.Gazetę tniemy na mniejsze kawałki 2.Malujemy paznokcie na wybrany kolor i czekamy aż wyschną. 3.Kawałek gazety moczymy w alkoholu i przykładamy do paznokcia, przyduszamy a potem powoli ściągamy (stroną z napisami do paznokcia) 4.Na koniec malujemy lakierem bezbarwnym aby wzór dłużej się trzymał.

4 komentarze:

  1. Robiłam i całkiem nie źle mi wyszly ;))
    Tylko ja moczylam paznokcia w kieliszku ze spirytusem i przykladalam do paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam i za pierwszym razem wyszły beznadziejne ale powoli doszłam do wprawy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, ale za pierwszym razem wyszły beznadziejnie :/
    dopiero dochodzę do wprawy ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super, spróbuję sama.. strasznie są fajne i do tego stylowa ;* , masz zajefajny blog, szkoda , że mas tak mało wyświetleń, powinnaś mieć już z przynajmniej 1000 jak nic ;) pozdrawiam serdecznie, bd śledziła twojego, waszego bloga ;)

    zapraszam do mnie.. mój blog jest w sumie gorszy od twojego, ale dopiero zaczęłam.. od dwóch dni go prowadzę.. napisz komentarz jak coś ci wpadnie w oko ;P

    http://dziewczynawokularach.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń